درباره وبلاگ


بــرای من "عشــق" ساعتی است که در لحظات شما حضور دارم امیدوارم از این ساعت لحظات زیباتری داشته باشید...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 6990
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


هاست لینوکس

شارژر پاور بانک نینجا والت پایه عکاسی مونوپاد
♥عـــاشــقـــانـه هـا♥




 

 

چنگ در موهایت انداختم ...
 
انگشتانم به دور موهایت قفل شد ...
 
سخت شد ... گیر شد ...
 
منت موهایت را میکشید ...
 
آزاد شدن از موهایت مرگ انگشتانم بود ...
 
فرهای شیرینت انگشتانم را فرهاد کرد
 
عاشق کرد
 
انگشتانم قفل تر شد ... سخت تر شد ...
 
لیلی شد
 
موج موهایت رگهایم را موج داد ... فر داد ...
 
بوی موهایت به تمام من راه یافت ...
 
بوی شیرینت وجودم را فرهاد کرد ...
 
عاشق کرد ... چرخیدی ...
 
موهایت از من دور شد ...
 
دستانم شل شد سرد شد
 
رگهایم بسته شد قلبم مجنون شد
 
ایستاد ... تو دور شدی ...
 
من مُردم!

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:21---2 اسفند 1393
سلام سایتتون خیلی زیباس
قسم خوردی فقط مال منی تو
پرو بالم پرو بال منی تو


علی مهسایی
ساعت12:10---2 اسفند 1393
سلام سایتتون خیلی زیباس.
مهاسایم فقط مال منی تو
پرو بالم پرو بال منی تو


فافی
ساعت4:31---20 دی 1393
عالی بوددددددد

fatemeh
ساعت12:15---18 دی 1393
لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : ســامان